Aeroobika Idakeskus Sport

Meie spordikeskusemugavad, avarad saalid on varustatud kõige vajaliku inventariga, mis võimaldab läbi viia treeninguid igasugustes aeroobika stiilides. Harjutusi viiakse läbi kõige kõrgemal professionaalsemal tasemel. Klientidele pakutakse valikuks erinevaid programme ja stiile. Süstemaatilised aeroobikatreeningud arendavad liigutuste koordinatsiooni, tugevdavad hingamisaparaati, aitavad vabaneda liigsest kaalust ja lihtsalt tõstavad meeleolu. 

Ühekordne külastus 9.50 EUR 

 

Aeg Hind/tund
 
07.00-16.00 4.30 EUR 
16.00-22.00 5.80 EUR 

 

UUS TREENING!!!

STRONG by Zumba™

Alustab 08.septembrist  spordiklubis IDAKESKUS Sport !

STRONG by Zumba on kõrge intensiisvusega intervalltreening, kus iga liikumine on sünkroniseeritud muusikasse.

Oma olemusel sarnaneb STRONG by Zumba™ populaarsele HIIT (high intensity interval training) treeningule, mis on kõrge intensiivsusega intervalltreening, kus vahelduvad väga intensiivsed ja lühikesed harjutused kergematega. See on sportlikum treening, mis sobib hästi neile, kes armastavad mõnusa muusika saatel liikuda.See ei ole tantsutrenn!

*Kasutades ära oma keharaskust arendab see lihasvastupidavust ja toonust.

*Kõrge intensiivsusega intrevallid panevad sinu keha kaloreid põletama ka pikalt peale treeningut.

*Muusika motiveerib sind treenima tugevamalt kui sa ise arvad, et sa suudad ja aitab seeläbi saavutada paremaid tulemusi kiiremini.

Treeningud toimuvad reedeti kell 18:30.

STRONG by Zumba’t™ viib läbi litsenseeritud treener Jekaterina Manohhina.

ZUMBA

Tunne lõbu ladina-ameerika rütmidest!

Zumba - see on kaasaegne tantsuline fitnessi programm, mis baseerub energilistel ladina-ameerika tantsudel ja millele lisatakse muude tantsude elemente (Salsa, Merengr,Samba, Flamenco, Reggeton jt.)

Zumba treening kindlustab hea aeroobse koormuse. Erinevad sammud, puusaliigutused, hüped ja pöörded treeningu käigus võimaldavad ühe treeningu jooksul põletada kuni 1000 kalorit. Zumba treeningud aitavad saavutada keha saleduse, kaunid keha kontuurid, see tugevdab lihaseid, õpetab tantsima ja tunnetama muusikat ning ennast muusikas.

 45-minutiline lõbus tantsutrenn poplaarsete tantsulugude saatel. Aitab parandada koordinatsiooni ning õppida uusi tantsusamme lõbusas keskkonnas, kulutades samal ajal kaloreid.

bodyART®

Unikaalne treening uudseks kehateadlikkuseks .bodyART® on Robert Steinbacheri poolt loodud kogu keha funktsionaalne keha & meele treening,mis baseerub viiel traditsioonilisel Hiina meditsiini elemendil.Harjutused on koos hingamisega kombineeritud ühtseks tervikuks ja mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest tehnikatest kui tavapärasest jõutreeningust.

Treeningus ei ole keerulist koreograafiat , see on suurepärane programm, mis võimaldab teil suurendada lihastoonust, stimuleerib loomuliku voolu energiat keha, aitab leevendada stressi. bodyART aitab samaaegselt suurendada nii lihaste jõudu ja vastupidavust kui vabastada oma meeli ja sisemist jõudu. Kui tavapärane jõutreening keskendub pigem igale lihasgrupile eraldi , siis bodyART treeningus on inimene kui funktsionaalne üksus kus samaaegselt kogu keha treenivad harjutused on kombineeritud klassikaliste hingamistehnikatega ühtseks tervikuks.Mitmed harjutused treenivad tasakaalu ja viivad seeläbi fookuse keha keskmesse. bodyART®  baseerub Yin ja Yang ehk vastandite printsiipidel, mis treeningus väljenduvad sisse -ja väljahingamisena, pingutus-lõdvestusena. Treening toimub paljajalu või sokkides ja mugavates sportlikes riietes. Treeningu kestus 55 min.

BODY SCULPT

Efektiivne jõutreening, mis mõeldud kõikide lihasgruppide arendamiseks. Sobiv treening igasuguse ettevalmistusega inimestele. Treeningu kestvus 50 minutit.

 vaata tunniplani

TOTAL BODY WORKOUT

Kogu keha läbi töötlemine - aeroobne-jõuringtreening stepipinkide, slaidimattide, pallide ja hantlite kasutamisega. Põletab aktiivselt rasva. Sobib erineva ettevalmistusega huvilistele.
Treeningu kestus - 60 min.

vaata tunniplani

CALLANETIC

Unikaalne võimlemine lihastoonuse tõstmiseks, figuuri korrigeerimiseks ja ümbermõõdu vahendamiseks. Kasutatakse staatilisi liikumisi, lihaste venitusharjutusi. Treeningu kestus 60 min.

vaata tunniplani

PILATES 1

Süsteemi aluseks on keha stabiliseerivate lihasgruppide jõu ja paindlikkuse arendamine. Spetsiaalselt selleks otstarbeks väljatöötatud harjutuste sooritamine lubab maksimaalselt kiiresti vabaneda pingetest seljas ja parandab rühti.
Pilates ühendab aju, keha ja hingamise. Treeningud viiakse läbi erinevatele raskusastmetele.
Erinevad raskusastmed:Pilates 1 ja Pilates 2.

Pilates 1 - see on baas-tase. Sobib algajatele ja inimestele, kellel on probleeme selgrooga .
Treeningu kestus: 45minutit.

vaata tunniplani

STRETCH

Lihaste,liigeste ja sidemete painduvuse arendamine,
õigete liigutuste õpetus painduvuse tõstmiseks.
Sobib erineva ettevalmistusega inimestele.

vaata tunniplani

9 MONTHS

Võimlemine tulevastele emadele. Sisaldab nii jõuharjutusi kui Pilates tehnika elemente

vaata tunniplani

BODY STEP

Keskmise intensiivsusega aeroobika stepipinkide kasutamisega. Aeroobikaosa pikkus – 20-30 min, peamiste lihasgruppide jõutreening – 20 min.
Treeningu kogupikkus – 50-60 min.

vaata tunniplani

ABL

Kõhulihaste, tuharate ja puusade piirkondadele suunatud eritreening. ABL  sobib ideaalselt neile, kes soovivad parandada figuuri iluvigu. Töötades puusade, jalgade ja kõhulihaste kallal muutub teie keha pringimaks, vabanete ülekaalust ja hoiate  lihaseid  ja üldist füüsilist seisundit  kõrgel tasemel.

Treening  toimub kas täiendavate abivahenditega (body bars , step-platvormid, fitball, hantlid, tõstekang  jne ..) või ilma (töö oma kehakaaluga). ABL  treening aitab tõsta organismi vastupidavust, korrigeerib  alakeha lihaseid  ja aitab vabaneda tselluliidist. Antud grupi lihaste tugevdamine hoiab teid toonuses terve päeva jooksul ja tunnete end vähem väsinuna. Regulaarselt külastades seda jõutreeningut unustad  probleemsetest piirkondadest nagu "põlvpüksid" või lõtv kõht.

Sobib igale ettevalmistustasemele.

STEP+BOSU

Intervalltreening harjutuste vaheldumisega kõvadel ja vetruvatel pindadel. Tunni eesmärgiks on lihastoonuse, aeroobsete ja koordinatsioonivõimete tõstmine.
Kestus 55 min.

vaata tunniplani

 

POWER PILATES

Ette nähtud lihastoonuse säilitamiseks, lihaste tasakaalu ja keha üle kontrolli parandamiseks ning liigutuste koordinatsiooni täiustamiseks. Kasutatakse lisavarustust
(ravipall, suur pall, liugmatt, bosu, hantlid jm.).
Rahulik muusika, teadlikud ja aeglased liigutused.
Sobib igasuguse ettevalmistustasemega.

vaata tunniplani

 

FREE MOTION

Free Motion- ideaalne treening aktiivseks eluks!


Esimest korda Balti riikides ja ainult klubis Idakeskus-sport !
Me pakume uusimat rühmatreeningute metoodikat põhimõtteliselt uuel seadmel Free Motion (vaba liikumine), mis on vallutanud fitness-tööstuse Ameerikas ja mida edukalt kasutatakse rohkem kui 40 maailma riigis.
See treenimisviis ehitab teie keha uuesti üles, pannes tööle viimsegi lihase, ja valmistab kõige loomulikumal moel teid ette kõikvõimalike reaalse elu koormuste jaoks.
Jõuseadmed Free Motion võimaldavad teha liigutusi mitte etteantud trajektoori mööda (nagu tavalised treeninguseadmed), vaid suvalistes suundades, mis on teie kehale palju loomulikumad.
Free Motion’i abil saab kokku panna ükskõik millise liigutuste kombinatsiooni – trajektoori, kehaasendi, koormuse muutmisega.
Need omadused määratlevad Free Motioni järgmised eelised:
*Programmis Free Motion osalemine ei nõua kliendilt eelnevat ettevalmistust, see sobib eriti liigse kehakaaluga inimestele, noortele emadele ja kõigile, kes traumadest taastuvad.
*Tasakaalustub vahe absoluutse ja funktsionaalse jõu vahel.
*Suureneb kalorikulu ajaühikus (kõrge keskmine pulss), kuna tegevuses on kõik lihased ja harjutusi tehakse seistes.
*Parandab rühti, kuna suurte lihasgruppide kõrval treenitakse väikeseid sisemisi lihaseid ja toimub treening “seestpoolt väljapoole”.

Programm Free Motion on universaalne ja asendamatu kõigi jaoks, kes soovivad ette valmistada liikuvate spordialade (tennis, ujumine, mäesuusatamine, jalgpall) jaoks, säästa end traumadest, õppida oma keha igas olukorras valitsema.

 

PRESS MIX

Suure intensiivsusega treening, kus 45 min. vältel antakse pidevat koormust kõhulihastele aga mitte seljale ja vöölihastele. Treeningule eelneb aeroobne soojendus, sellele järgneb jõuosa ja lõpuks venitusharjutused.
Treeningu kestvus: 45 min.

vaata tunniplani

PILATES 2

Süsteemi aluseks on keha stabiliseerivate lihasgruppide jõu ja paindlikkuse arendamine. Spetsiaalselt selleks otstarbeks väljatöötatud harjutuste sooritamine lubab maksimaalselt kiiresti vabaneda pingetest seljas ja parandab rühti.
Pilates ühendab aju, keha ja hingamise. Treeningud viiakse läbi erinevatele raskusastmetele.
Erinevad raskusastmed:Pilates 1 ja Pilates 2.
Pilates 2 soovitame külastajatele, kes on eelnevalt läbi teinud baas-taseme treeningu. Harjutuste mitmekesisuse huvides on võimalik kasutada mitmesugust aeroobika varustust..
Treeningu kestus: 45 minutit.
 

vaata tunniplani

HOT IRON

See on treeningute süsteem mini-kangidega, mis mõeldud nii algajatele kui ka edasijõudnutele ja on suunatud jõulise vastupidavuse tõstmiseks. Trenni n..ö. kõrvalefektiks on kaalu alandamine ja figuuri korrigeerimine. Treeningud toimuvad kindla treeningplaani järgi, spetsiaalselt selleks valitud muusika saatel. Treeningul kasutatakse keskmiseid raskusi, mis valitakse personaalselt igale kliendile. Väga tähtis moment – HOT IRON TREENINGUD EI SUURENDA NAISTEL LIHASMASSI!

vaata tunniplani

 

BODY PUMP

Body Pump – see on üks maailma populaarsemaid fitness-programme. See on täiuslik madala löögitasemega treeningsüsteem kerge kangiga. Body Pump-treeningul saavad koormust kõik lihasgrupid, mille tulemusena lihased tugevnevad ja saavad täiendavat toonust. See sobib igas vanuses meestele ja naistele.

Les Mills Body Pump
See on üks parimaid ja efektiivsemaid lihaste treeninguid, mis viiakse treeneri juhendamisel läbi intensiivse muusika saatel 3 kuise tsüklina. Treeningul kasutatakse kergete ketastega kange, hantleid ja 60 minutilise treeningu vältel töötavad kõik lihasgrupid nii, et isegi puhkepauside ajal jätkub rasvade põletusprotsess. Treeningprotsessis ei kasutata sammelemente.

Millest sai alguse LES MILLS BODY PUMP?
Uus-Meremaa olümpiakoondise liige Lesly Roy Mills asutas oma esimese fitness-klubi 1968 aastal. Just selles klubis töötatigi välja rühmaharjutuste süsteem, mis tänaseks on levinud üle terve maailma.

BODY PUMP on üks selle süsteemi harjutusteseeria. See on madala löögitasemega treening, mille käigus kasutatakse erineva raskusega kergeid kange ja stepi-pinke. Sellega võivad tegeleda erineva ettevalmistusega naised ja mehed, kes soovivad saavutada head füüsilist vormi ja tuua vaheldust oma tavalistesse harjutuskordadesse. Lihtne koreograafia, dünaamiline muusika ja spetsiaalset koolituse läbinud treener võimaldavad saavutada kiiresti efektiivse tulemuse.Treening tugevdab sidemeid ja liigeseid, parandab lihaste jõudu ja reljeefi nende mahtu seejuures suurendamata. Body Pump – see on kõige kiirem tee hea füüsilise vormini.

Les Mills Body Pump meetodid ja tulemused.
Body Pump annab põhilistele lihasgruppidele jõudu ja vastupidavust ning võimaldab selle kõrval alandada ka liigset kaalu. Muusika ja treeningute koreograafia on töötanud välja Les Mills’i spetsialistid ja see vahetub iga 3 kuu tagant. Taoline lähenemine lihtsustab õppimisprotsessi, kuid samal ajal ei lase treeningutel igavaks muutuda.Treening koosneb erinevatest lõikudest (track) ja need on järjestatud selliselt, et tulemus oleks parim.

Kuidas alustada?
Kui jõuharjutused on teile uudsed, siis on soovitav alustada väikeste raskustega. Valige enda jaoks optimaalne ketaste kaal ise või konsulteerige treeneriga. Esimesel 2 kuul ei ole soovitav kaalu tõsta. Hilisem raskuste suurendamine on soovitav läbi viia 6 nädala jooksul. Kuigi treener on kõrval, soovitav oleks jälgida järgmist:
• õige kehaasend- see on kõikide liigutuste alus;
• pöörake tähelepanu harjutuste sooritamise tehnikale, täiustage seda pidevalt;
• ärge kiirustage raskuste suurendamisega;
• sooritage liigutusi läbimõeldult, sujuvalt, ilma järskude liigutusteta;
• liigesed hoidke kergelt kõverdunult, ärge sirutage neid lõpuni välja;
• kontsentreerige tähelepanu töötavatele lihastele ja fikseerige ülejäänud;
• jälgige oma keha, see annab endast märku, kui midagi on läinud valesti. Algul minimaalne lihaste valu loomulik nähtus. Kui valulikuks peaks muutuma vaid üks keha pool, siis konsulteerige treeneriga või spordiarstiga.

Kui tihti on soovitav tegeleda Body Pump’ga?
Body Pump’i soovitatav režiim on 2-3 korda nädalas. Teie keha vajab puhkust ja aega taastumiseks. Sellepärast tehke treeningute vahel vähemalt 1 puhkepäev. Juba peale 6 nädalat te tunnete, kuidas lihased adapteeruvad koormusele. Suurendades järk-järgult koormust, te saavutate suurepäraseid tulemusi, mis teid kindlasti rõõmustavad.

Iga nädal tegeleb 13200 maailma klubi LES MILLS BODY PUMP programmide järgi 5 miljonit inimest. Idakeskuse Spordiklubi liitus nende klubidega, et ka teie saaksite ühineda Body Pump energiatulvaga.

vaata tunniplani