Body & Mind Idakeskus Sport

Kõhutants

Tänapäeval aga on kõhutants muutunud populaarseks mitte ainult Idas, vaid ka Läänes.

Kõhutants ise on tervik õlgade, puusade ja kõhulihaste liikumisest.

Tantsu spetsiifilised liikumised panevad maksimaalselt tööle kõik kõhulihased, muutes need elastseks ja tugevaks. Samuti tasakaalustuvad nimme- ja kõhupiirkonna lihasgrupid (tasakaalustamatusest tuleneb lülisamba liigne nõgusus ning lülidevaheliste kõhreketaste kokkusurutus nimmeosas). Tunnis sooritatavad tantsuelemendid panevad liikuma mitte ainuüksi suured lihasgrupid, vaid ka väikesed lihased selja-, vaagna- ja kõhupiirkonnas. Suur valik liikumistest, milles tantsu ajal vaheldub kõhu kokkutõmme ja lõdvestus, tagab efektiivse siseorganite massaaz(i, teeb paremaks nende verevarustust, normaliseerib soolestiku tööd.

Kõhutants on improvisatsiooniline tants, millel ei ole rangeid reegleid ega piiranguid. Tantsutunni eesmärk on õppida oma keha tundma hoopis uuest aspektist ning avastada enda jaoks mõnus liikumisvõimalus.

Kõhutants on suurepärane treening igale naisele: see on lõbus, loominguline ja kasulik ning aitab lõdvestuda ja veidikeseks eemalduda argielu stressist.

07.00-16.00  4.30 EUR

16.00-22.00  5.80 EUR 

vaata tunniplani

Jooga                                                      

Õppige avama oma sisemist potentsiaali!

Jooga õpetab valitsema keha, emotsioone ja hingamist ning tugevdab läbi selle joogaharrastaja tervist.

Joogaharjutusi sooritatakse kas dünaamiliselt või staatiliselt lihtsamast keerulisemale.

Asendid jagunevad selgroolülisid korrastavateks, tasakaalu ja keskendumisvõimet arendavateks ning lõdvestavateks.

Jooga õpetab õigesti hingama ja lõdvestuma, valmistab ette meditatsiooniks, mis tagab meelerahu.

Klassikaline jooga

Klassikaline jooga baseerub Bihaara kooli Satyanandi ja Sarasvati joogadel, mis kasutab erinevaid jooga suundi: hatha-, kundalini-, bhakti-, dznyani- ja mantra joogasid. See on pikaajalise praktika läbi välja arendatud efektiivne ja ohutu süsteem. Eriline rõhk on asetatud klassikalistele staatilistele asenditele, hingamistehnikatele ja lõdvestamisele, mis ühendab keha, hingamise, mõistuse ja emotsioonid.

Klassikalise jooga harjutused taastavad looduse enda poolt loodud kogemused: tugevad liigesed, elastse selgroo, hea vereringe, optimaalse hingamise, vereringe ja südame rütmid, tugeva immuniteedi, organismi puhastumise ja tervendamise.

Teie keha muutub kõige paremas suunas, koos sellega aga ka toimuvad muutused teie mõistuses ja teadvuses. Klassikaline jooga sobib igale vanusele, mõlema sugupoolte esindajatele, sõltumata nende  usutunnistusest.

Klubi liikmetele:6.00 EUR

 
Bodyshaping

Bodyshaping”, kui  süsteem on välja töötatud mitte ainult naiste välimuse parandamiseks, vaid ka nende psühholoogilise ja sotsiaalse tervise tugevdamiseks.

Bodyshaping” – see on individuaalne lähenemine treeningprogrammi koostamisele, kuna üks kord kuus tehtav antropomeetriline test võimaldab valida just teie figuuri parandamiseks vajalikud harjutused.

Bodyshapingus kasutatavad harjutuste kompleksid on eriti sobivad neile, kes tahavad korrigeerida oma figuuri mingis kindlas keha piirkonnas.

Treeninguid on kahte liiki:

1. suunatud rasva põletamisele ja lihastele probleemses tsoonis,

2. suunatud lihasmassi suurendamisele valitud alas, kasutades kolme tüüpi koormust: algajatele, edasijõudnud treenijatele ja hea ettevalmistusega treenijatele.

Kõikide lihasgruppide järjestikune töötlemine võimaldab saada suurepärase tulemuse ilma liigse koormuseta südamele ja liigestele.

Üks kord kuus tehakse antropomeetriline test. Saadud mõõdud sisestatakse arvutisse, välja arvutatud tulemused arutatakse treeneriga läbi ja nende alusel koostatakse edasine treeningprogramm.

See treening annab maksimaalse tulemuse, kui treenida kaks korda nädalas.

Bodyshaping võimaldab komplekselt realiseerida keha plastilist transformeerimist igas suunas ja igas vanuses naistel.

07.00-16.00  4.30 EUR 

16.00-22.00  5.80 EUR 

vaata tunniplani